16 decembrie 2011

Compunerea la care tin foarte mult


Vacanţa de primăvară
  Trec prin timp. Timpul trece prin mine şi adun fiecare clipă pe pleoape. Trebuie mereu să savurăm din aroma timpului, aromă de cireşe. Poate uneori prea dulci, alteori ne coapte sau acre.
  Vacanţa de primăvară e specială, de aceea trebuie s-o savurăm şi pe ea. De ce? Pentru că timpul este scump şi primăvara este cel mai frumos anotimp. Totul se trezeşte din imensul somn. De ce? Sigur, deoarece soarele e din ce in ce mai puternic şi vrea să ne bucure pe toţi. Cei îndrăgostiţi, trebuie neapărat să culeagă câteva flori, nasul să se bucure de mirosul lor şi apoi sa le dăruiască unul altuia.
   În această vacanţă, in fiecare zi am privit apusul soarelui. Pentru a-l vedea mai bine am fost la o înalţime mai mare.De ce? Pentru, că atunci când privesc cu mare atenţie ce se-ntâmplă-n natură, ma trezesc şi eu impreuna cu tot, cu primăvara.  Atunci cînd dealurile înghiţeau soarele, simţeam că iubesc mai mult.
  Am fost într-o pădure, unde desigur am făcut o băiţă in glod. De ce? În schimbul multor, multor poze. Tot ce-mi plăcea, fixam şi in aparatul de fotografiat. De ce? Ca să-mi aduc aminte cum gustam eu timpul, si ce aroma avea. Fotosesia copacilor, soarelui, copiilor de la ţara care sânt absolut deosebiti si a intregii naturi a luat sfârşit doar atunci când cardul de memorie a extenuat.
   Desigur că acestă vacanţă nu putea lua sfârşit fară o vizită la bunici, fară măcar citeva minute sa stau cu picioarele pe sobiţa fierbinte. De ce? Pentru, că bunicii sânt cei pe care îi iubim si dragostea lor e reciprocă, bunicii sânt cei care poate au protejat Ţara, Natura noastră, bunica ne face plăcinţele delicioase, bunelu............ şi deasemenea îi bucurăm şi noi cu câte ceva. Supraveghem bobocii galbeni, gălbenei, care sânt lumina curţii.
   Nu este tot cu ce m-am ocupat, dar este ceea ce mi-a făcut plăcere.

P.S. In conditie a fost mentionat sa folosim neaparat intrebarea "De ce?" de mai multe ori.
Am scris-o cu aproximativ un an in urma, dar totusi o mai iubesc. Sper sa va placa si voua. Kiss you all! 
Si acum si cateva poze din acea vacanta:
Si dupa cum v-am spus, am facut o baita in glod :D
   Apus de soare. Una din pozele ce au facut cardul de memorie sa extenueze.

5 comentarii:

  1. Iana,super blog iar compunerea ta e si mai super...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa...tin minte compunera asta,si aventurile ce le-ati avut in Vacantza)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonimule, multumesc mult! ))

    Doina,daaa....profa de romana v-a citit-o si voua)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place tare compunerea ta... tin minte cind D-na Ioana nea citito...asha cu o placere o ascultam... foarte frumoasa compunere

    RăspundețiȘtergere