16 decembrie 2011

Ceva vechi dar inca viu

Si cum nu stiam cu ce sa incep(prentru ca aveam foarte multe idei), am zis ca inceputul sa fie mai vechi.
O prietenie veche si inca vie si niste poze la fel vechi si vii.
Deci, am un prieten, care este pasionat de fotografie, face niste poze minunate. Cred ca accesoriul cel mai potrivit lui este aparatul de fotografiat.
Aceasta este o portocala daruita mie. (El fiind in Portugalia, nu avea alta modalitate sa ma serveasca si pe mine cu oranjul fruct).
 
O clipa de fericire deasupra Portugaliei.



A avut grija sa-mi faca poze si cand recitam))

Si ca la sfarsit, o poza impreuna.

Toate pozele sant facute de bunul meu prieten, Edgar, si sant adaugate in ordinea in care le-am primit.
Ii multumesc mult lui pentru toate aceste lucrari beton. Cel mai bun pentru totdeauna.

2 comentarii:

  1. Santem doar prieteni si nici n-am pomenit nimic de dragoste )
    Si doi prieteni nu trebuie sa se merite unul pe altul, ei doar se completeaza reciproc.

    RăspundețiȘtergere